Retururi de produse

Poti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site :
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MS HOME.

2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie :
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul MS HOME sau receptia la domiciliu prin curier, poti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor.

3. Produse ce au fost livrate gresit
Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat ta rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de MS HOME.

4. Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in centrul de service MS HOME daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie.

NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

5. Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:

- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

Renuntarea la cumparare / Dreptul de retragere

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. In acest caz consumatorul suporta toate celtuielile legate de transportul produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere consumatorul trebuie sa informeze SC MS HOME SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs si transmiterea lui prin email la adresa suport@mshome.ro.

Conciliere

Daca aveti probleme legate de produse, comanda sau conditiile de transport, ce nu par a se rezolva cu agentul MS HOME va rugam sa trimiteti sesizarea dvs. inspre departamentul Marketing, la adresa de e-mail suport@mshome.ro. Sesizarile vor fi directionate catre managementul companiei in functie de aria de competenta in care se incadreaza si vor fi solutionate in maximum 5 zile lucratoare.

Pentru detalii privind protectia dvs. ca si consumator, va rugam sa verificati site-ul Autoritatii Nationale a Protectiei Consumatorului http://www.anpc.gov.ro/index.php